A Beautiful Choice
reklamationsskema
På denne side finder du et skema til reklamationer til dit NORTO produkt, hvis det mod forventning ikke lever op til de ønskede krav. Hos NORTO ønsker vi at yde en god kundeservice, og derfor håndterer vi reklamationer hurtigst muligt.
Reklamationer
En del af vores filosofi er at udvikle holdbare og bæredygtige træprodukter i høj kvalitet. For NORTO er det vigtigt at levere en god service ved køb af vores træprodukter. Ved investeringer i træinteriør til større byggerier er det vigtigt med en høj kvalitet og sikkerhed for, at produkterne er i orden. Hvis dit NORTO produkt mod forventning ikke lever op til de ønskede krav, hører vi meget gerne fra dig. Udfyld nedenstående reklamationsskema og uddyb problemet med dit NORTO produkt. Vi gør opmærksom på, at ved synlige fejl i forbindelse med leveringen, skal der reklameres inden montagen af træproduktet fra NORTO, ellers frafalder reklamationsretten.
Har du spørgsmål i forbindelse med dine reklamationer, er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi står til rådighed for at hjælpe dig med håndteringen af din reklamationssag.
I NORTO’s privatlivspolitik kan læse om, hvordan vi håndterer og opbevarer dine personlige oplysninger i forbindelse med en reklamationssag.
NORTO
+45 9610 1522
Ring til os – så er vi klar
Nr. Bjertvej 17 / 7830 Vinderup
Udfyld reklamationsskema
Ønsker du at reklamere over dit produkt, kan du udfylde nedenstående formular, hvor du også kan vedhæfte et billede af problemet med dit produkt. Lav en kort beskrivelse af, hvad reklamationen omhandler. Når du har indsendt din reklamation, kontakter vi dig hurtigst muligt for at håndtere reklamationen.
Kontakt NORTO
Nr. Bjertvej 17
7830 Vinderup
Telefon: +45 9610 1522
Mail: mail@norto.dk
CVR. nr.: 40123164
Tilmeld dig vores nyhedsbrev